Světový rekord šikany v Jihlavě

Také jste viděli TV reportáž o malém Maxovi? Pokud ano, byli jste na „startu“ SVĚTOVÉHO REKORDU v brutální, absurdní  a nepřípustné šikaně DÍTĚTE z dílny bafuňářů jihlavského mládežnického klubu.

Jihlavští bafuňáři v tichosti zrušili malému Maxovi registraci. Následující den po tomto oznámení a bez vysvětlení ho chtěli brutálně, slovo brutálně zdůrazňuji, jej vykázali z tréninku a ze stadionu. Podotýkám, že Maxovi je jedenáct let. Max chtěl jít ještě na další trénink, protože se stále domnívá, že nic neprovedl. To už na stadionu na něj byla ale připravena i ochranka.

A pokud se ptáte co bylo příčinou šikany malého Maxe, je to jednoduché.

Otec Maxe se začal zajímat o podivné praktiky ekonomiky jihlavského mládežnického  klubu a podivné standardy hokejového svazu.

A  výsledek. Po reportáži nebyl malý Max členem jihlavského hokejového klubu ani Českého svazu ledního hokeje.

Pro mne světový rekord, který alespoň mne nenechá úplně v klidu, protože jsem si stačila zjistit, jaký je třeba rozpočet jihlavského klubu a vím, že klub téměř výhradně pracuje jen se státními prostředky a s penězi rodičů.

Tato skutečnost mne opravdu klidnou nenechává.

Slibuji nejen malému Maxovi, že se jeho případ začnu zajímat.

A slibuji, že se budu zajímat i o státní finance v jihlavském klubu ať již jsou od města, kraje nebo z MŠMT, stále jsou to veřejné finance a ty mne zajímají dnes možná více, než otce malého Maxe.

http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/domaci/jihlavsky-hokej-na-noze-dukla-valci-s-rodici-malych-hracu.htmlhttp://jihlava.idnes.cz/spor-otce-hokejisty-a-dukly-jihlava-d6v-/jihlava-zpravy.aspx?c=A150213_150454_jihlava-zpravy_mv

Autor: Olga Havlová | středa 18.2.2015 12:24 | karma článku: 23,52 | přečteno: 2933x
  • Další články autora
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik