Trenér hokejové reprezentace přestřelil. Poslal poslankyni do …

  Vážený pane, dovolte mi abych… Tímto oslovením začínala moje pozvánka na pondělní sněmovní seminář ohledně aktuální situace v mládežnickém hokeji. Od dlouholetého trenéra U20 Miroslava Přerosta mi však přišla vulgární odpověď.

Po tom, co jsem se z hokejového prostředí dozvěděla, jsem přesvědčena, že aktuální situace v mládežnickém hokeji není již tématem jen Českého svazu ledního hokeje, ale stala se celospolečenským fenoménem. Hokej dávno opustil sportovní rámec a dokonale demonstruje,  kam až může dojít nakládání se státními penězi a penězi rodičů. A to byl důvod, pane Přeroste, proč jsem svolala seminář.

Koneckonců podívejme se dnes na novinové a webové titulky opět plné trenéra Růžičky a ohlasů dalších rodičů, kteří se přestali bát mlčet a vystoupili z davu.  

Tyto skutečnosti, zachycené i na nahrávkách, ale pan Přerost zcela ignoruje a na moji pozvánku na seminář reagoval mimo jiné těmito slovy:

„Myslel jsem si, že poslanec je erudovaný znalec tématu v kterém se pohybuje. Že navrhuje zákony, protože zná hloubku jeho obsahu.  Životní zkušenosti promítá do návrhu ve prospěch všech.  Vy jste však (a to brzy zjistíte) jen neznalec ....a zmanipulovaná tragédie. .. . Je také tragedií, že vy jste poslancem, člověkem, který má posuzovat objektivitu. Opravdu rád se nebudu účastnit Vašeho semináře, který bude plný jen prázdných slov a populistických prohlášení. Snad Vám to dá naději byt dále poslancem ...a o to jde ne přece. 
Děkuji Vám, že poslanec opět klesl v očích občana...svým tupý amaterismem. 
Mgr. Miroslav Přerost“

Český hokej, vážený pane trenére, pláče a roní denně kroupy místo slz. Namátkou můžu zmínit jen ty bolesti, kterými trpí. Odstupné, zneužívání financí z mládežnického hokeje na financování hokeje dospělých, zotročování dětí a v neposlední řadě arogance celého prostředí vůči všem nepohodlným, čehož Vy jste zářným příkladem.  

Vážený pane trenére, před časem se na mě obrátilo několik rodičů, kteří mě z výše zmíněnými  útrapami českého hokeje seznámili. Poslanec zde není od toho, aby byl erudovaný všeználek, to ani není v jeho silách. Právě proto jsem uspořádala odborný seminář, kde i Vy jste měl možnost vystoupit, na což jste však rezignoval. Já ale rezignovat odmítám 

Autor: Olga Havlová | úterý 9.6.2015 15:26 | karma článku: 27,12 | přečteno: 3173x
  • Další články autora

Olga Havlová

Světový rekord šikany v Jihlavě

18.2.2015 v 12:24 | Karma: 23,52
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik