Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kriste pane. Helenka Holíková se jistě obrací v hrobě, když vidí společenství, které její syn založil.

0 0
možnosti

A toto kandiduje za hnutí Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury v Moravskoslezském kraji. No nazdar

2 0
možnosti

:-)Aneb jak spáchat harakiri v přímém přenosu

2 0
možnosti
Foto

J79a57n58a 88M48a64j49o82v60á

22. 10. 2013 20:03

Luxus..už se vidím, jak pod rouškou noci šroubuju práh u volební místnosti, abych se dostala dovnitř, vyměnila lístky, ohlídala správné počty, neporušila pečeti na urnách ani dveřích...no, ať žije paranoia.... A i kdybych se proplížila, zachráním tím co? Na jednom okrsku?

5 0
možnosti

Paranoia rulezz. Já dělal ajťáka u několika voleb, byl jsem tam v pátek, v sobotu, a nemyslím si, že by šlo s těmi krabičkami na hlasy manipulovat. Ledaže by se tam někdo vloupal pod rouškou temné noci s baterkou, všechny ty urničky otevřel, rozlepoval obálky a zaměňoval lístečky. Což je zas takřka nemožné prakticky. A aby to mělo nějakou váhu, musela by to dělat organizovaná skupina ve stovkách volebních okrsků.

Dejte si mokrý ručník na hlavu a zhluboka dýchejte, milostivá komunální. Případně volejte 112.

7 0
možnosti

Ve volebích komisích jsou zástupci různých stran a ti kontorlují, zda je peče´t z pátečního večera v sobotu ráno neporušené. Opravdu si myslíte, že by se dohodli komunisté, TOPáci, odesáci, lidovci, socdemáci či další na podvodu? A v čípak asi prospěch? Takovou hovadinu jsem opravdu už dlouho nečetla ;-D

6 0
možnosti
Foto

Co by změnil jeden podvod s jednou urnou? Nic. A v širším měřítku je to vyloučené.

5 0
možnosti

Nejsem samozřejmě paranoidní, což ovšem neznamená, že po mně nejdou.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych Vaši výzvu až tak nezavrhovala. Můj soused byl někdy v devadesátých letech ve volební komisi a povyprávěl, co se tam dělo.

1 5
možnosti

A copak se tam dělo? Pokud docházelo k podvodům, váš soused se měl okamžitě obrátit na orgány činné v trestním řízení a ne jít roznášet drby po vsi. Rv

5 1
možnosti

Vážená paní. Pokud vím, tak jak volební schránky, tak místnosti jsou zapečetěny a pokud nedojde k násilnému překonání, což je poznat, tak není důvod se obávat.

6 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik