Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jsem už na světě nějaký ten pátek a světe div se, něco si i pamatuji. Pamatuji si doby, kdy byli žáci základní školy chycení při vykrádání sklepů... a probíralo se, kde udělala chybu pionýrská organizace a škola, pamatuji si doby, kdy známý kamarád - student, co by čerstvý řidič, zavinil autonehodu a opět se řešila vuna svazu mládeže a školy. Souhlasím s tím, že mnohé orgány v této metanolové kauze pochybyly, ale kdy se už do prčic začneme chovat rozumně my, obyvatelé této země? Všechna média informovala o tom, co se stalo a vliv na konzumenty? Minimální. Ono je to jednoduché všechno svalovat na policii, justici, politiky, ale kde je odpovědnost nás, občanů? Nezlobte se, nechci se Vás dotknout, ale Váš článek mi připadá zcela zbytečným mlácením prázdné slámy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik