Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RL

Brání jim snad někdo v tom aby prodávali své produkty?

0 0
možnosti
Foto

Jezdím často do Německa. Co tam také obdivuji je to, že soukromý zemědělec si udělá vjezd na své pole, tam si udělá malé parkoviště a na tom postaví dřevěnou boudu a v té boudě prodává vše, co vyprodukuje a navíc i domácí zavařeniny, džemy, jablka, hrušky. Stejně jedete vesnicí a tam stolek na stolu květiny a třeba dýně u toho cena a pokladnička a jinak nikdo. Zastavíte, vezmete si kytku, hodíte peníze do kasičky a odejdete. U nás jsem jezdil jednomu sedlákovi pro brambory, cibuli a další věci. Zavolal jsem mu, řekl jsem mu, co bych chtěl a zda si mohu přijet. Málokdy měl čas. Jednou nemohl, protože byl v televizi fotbal, hokej nebo z jiného důvodu.

0 0
možnosti
Foto

mně osobně je jedno, odkud potraviny pochází, důležité je, aby byly kvalitní.

0 0
možnosti
Foto

mimochodem, jako poslankyně parlamentu konejte a nepište jenom o tom

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik