Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Tak jsem dneska po obědě vstoupil do diskuze a věděl jsem, že nemůžu prohrát. Jenže to jsem si myslel, že odpovídám nějaké tetce z horní dolní. No a teď jsem zjistil, že to je poslankyně Poslanecké Sněmovny Parlamentu České republiky. To jsem se skoro lekl. Ale když jsem zjistil, že je od Tomia, tak jsem se zase hodil do klidu. To je fakt úžasnej spolek - tenhle Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury.

4 0
možnosti
ZK

Z72d27e60n22a 68K35o19č36í

24. 1. 2014 17:40

To by mne tedy zajímalo, v čím majetku by mohl být tehdy funkční kostel - a na základě jakého dokumenty byl církvi odebrán ?;-)!!

7 0
možnosti
ZK

Z26d84e63n28a 66K54o29č32í

24. 1. 2014 17:43

A nebojte se odpovědět, když máte dostatek faktů pro podání žaloby ;-D!!

6 1
možnosti
PK

Malá zpráva o "tvůrčí" práci paní poslankyně, o tom jak se "zamýšlela" a "posuzovala" celou situaci a přitom spíše kopírovala:-) Vybrané pasáže z TO podané Procházkovou a Dvořákem ve srovnání s blogem paní poslankyně:

TO:Podle našich informací v případě poutního kostela sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře nejsou naplněny podmínky pro vydání podle zák. č.428/2012 Sb., neboť kostel nebyl v rozhodné době majetkem Církve římskokatolické ani jí podléhajícího subjektu a dokonce ani nesloužil náboženským účelům.

Poslankyně: Podle mých informací v případě poutního kostela sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře nejsou ale naplněny podmínky pro vydání podle zákona, neboť kostel nebyl v rozhodné době majetkem Církve římskokatolické ani jí podléhajícího subjektu a dokonce ani nesloužil náboženským účelům.

TO:Musíme ale připustit možnost, že Biskupství brněnské uplatnilo svůj nárok s použitím padělaných listin, prokazujících vlastnictví kostela v rozhodné době, takže Ing. arch. Naděžda Goryczková jím byla oklamána.

Poslankyně:Avšak musím též připustit možnost, že Biskupství brněnské uplatnilo svůj nárok s použitím padělaných listin, prokazujících vlastnictví kostela v rozhodné době, takže ředitelka jím byla oklamána.

Jeden by řekl, že jste si s tím aspoň dala práci a Vy jste nám akorát ukázala, že umíte používat Ctrl+C a Ctrl+V. Tak z nás nedělejte idioty, to si můžete zkoušet na vaše voliče;-)

9 0
možnosti
OK

Milá dámo, kdybyste odložila své předsudky a negativní emoce a místo toho jednoduše prohlásila pouze to, že máte pochybnosti, zda lze objekt na Zelené Hoře vrátit církvi, bylo by to poctivé.

Místo toho už podle spekulujete, že spáchalo zločin biskupství, nebo šéfka památkářů. Podotýkám, že nemám problém s tím, pokud se ukáže, že Zelená Hora nepatří církvi.

6 0
možnosti
ZB

Určitě by ho odvezli do Vatikánu.Kostel patří lidu!;-)Co konkrétní informace?To umíte v Úsvitu jen populisticky žvanit o ničem?

10 1
možnosti
OK

Aha. Tak to si sypu popel na hlavu, to už jsem měl předem vědět, do čeho jdu.

1 1
možnosti
PK

Paní poslankyně se nepodělí, tak pro zájemce, tady je to TO. Podávali ho Dvořák a Procházková, takže žádný překvápko:-)

http://stop-cirkevnim-restitucim.cz/?p=1221

5 0
možnosti
MK

R^ Dobré stránky. Připomnělo mi to DikobrazR^

4 0
možnosti
PK

Vy jste koukám mistryně konkrétností. Říkáte, že podáváte TO, už ale neříkáte na koho. Říkáte, že máte informace, že kostel církvi nepatřil, ale už nenapíšete na základě čeho tomu tak je. No a na základě těchto informací, které mi jako čtenáři nedokážeme posoudit, protože jste se neráčila podělit, presumujete, že buď je vinna církev, nebo ředitelka, nebo i církev i ředitelka. Někdy je mlčeti zlato paní poslankyně;-)

10 0
možnosti
Foto

Já bych řekl, že viny jsou restituce, protože kdyby nebyly, nic by se nevracelo a tudíž by byli všichni spokojeni. No ne?

2 0
možnosti
Foto

Soudě podle úrovně blogu,může dělat poslance už úplně každý

7 0
možnosti
JH

J23a57n 68H77l57e85d29í55k

24. 1. 2014 14:40

soudružko Havlová, že se nestydíte, veřejně lhát a komunisticky podvádět, zviditelnit je vám třeba ??

5 0
možnosti
Foto

Paní poslankyně za hnutí Úsvit se nám zviditelňuje. Doufám, že ty "své informace" přiložila i ke trestnímu oznámení, které podala.

6 0
možnosti
Foto

A to trestní oznámení bylo podáno na ředitelku památkářů nebo na církev?

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik