Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Nezapomeňte taky prosadit nutnou obranu proti hloupým politikům. To je snad důležitější!

0 1
možnosti
VH

Tééédy.  To jsem zvědav, jak popsané případy chcete v budoucnu řešit!!

  PS: Možná jste si nevšimla, že VV jsou dnes nula.

3 1
možnosti
JL

Tak a máme tady článek, který nemá za cíl nic jiného než vyvolat emoce. Zjistit si fakta ovšem paní poslankyně nepovažuje za důležité. Upozornil bych zejména na druhý odstavec, který je takový srdcervoucí. Rád bych upozornil, že kdyby ve všech popsaných případech napadený vytáhl zbraň a útočníka zastřelil, tak by se jednalo o nutnou obranu i podle současné (tedy platné a účinné) právní úpravy, tudíž by nikdo odsouzen nebyl. Samozřejmě, že by se to muselo prošetřit, protože přeci jenom zemřel člověk a ona ta nutná obrana se dá i zneužít, ale opakuji, že v případech popsaných ve druhém odstavci by v případě obrany nebyl nikdo odsouzen.

2 2
možnosti
EN

Teda vaši víru v naši justici bych chtěl mít  ...

1 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik