Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MĚSTO POPLATKY ZA ROK Praha 1500 Kč Brno 1500 Kč Ostrava 1500 Kč Jihlava 1500 Kč Pardubice 1200 Kč Hradec Králové 1200 Kč Olomouc 1000 Kč Zlín 1000 Kč Ústí nad Labem 1000 Kč České Budějovice 1000 Kč Karlovy Vary 1000 Kč Plzeň 900 Kč Liberec 600

A pokud chcete mít psy doma hned dva, buďte připraveni na to, že budete muset do kapsy sáhnout ještě hlouběji. Každý další pes totiž stojí ještě o 50 procent víc než ten první. Dva psi = skoro čtyři tisícovky v trapu, jen to hvízdne.

0 0
možnosti
Foto

No..v Praze úklid po psech něco stojí - sáčky, koše, občasné vysávání. Na druhou stranu vzhledem k výši poplatků investovat musí.

0 0
možnosti

Olince vadí pejsci v Rusku, mě vadí bezdomáči u našeho Tesca. Nějaké humánní řešení by nebylo?

1 1
možnosti

A90d66a38m 43S18t33a80v96a

5. 2. 2014 18:23

Mně zase vadí psí exkrementy na chodnících či v trávě na prostranstvích, kde si hrají batolata. A že jich je!!!Fakt je, že ti psi za to nemohou. Takže kdo asi, autorko? Víte, pomlčel bych raději....

5 0
možnosti

Chápu, že smečky toulavých psů jsou velký problém, nicméně si myslím, že odchyt a bezbolestné rychlé utracení injekcí by Rusko fakt nezruinovalo!!Co se týká poznámek diskutujících o hromádkách v parku... Jsem pejskař a nenapadlo by mně po svém psu neuklidit To je věc majitelů nikoli psů!!!!!!;-)

3 1
možnosti
Foto

Naprostý souhlas. Ty smečky toulavých psů jsou problémem nejen v Rusku. Rusko by to nezruinovalo a není tak necivilizované, aby to nebylo v jeho možnostech. Nicméně podle mně je to prostě ani nenapadne. Taky po svém psu uklízím a co se týká těchto diskuzí - chápu, z pohledu nepejskaře je po městě těch hromádek až dost. Jenomže paušalizovat ve smyslu, že pejskaři neuklízí a nebo jich neuklízí většina opravdu nejde. Pokud by skutečně neuklízela většina pejskařů, pak by bylo těch hromádek ještě několikanásobně víc.

2 2
možnosti

v Soči jsem nebyl ale zato jsem byl v Rumusku a potkal jsem potulné psy    je to važný problém který je nutno řešit...

0 0
možnosti

Smecky potulnych psu jsou docela problem. To se musi resit a ne cekat az se jeste vic rozmnozi a nekho sezerou. Takze i traveni je na miste. Potkani se taky travi.

3 3
možnosti

Tam si nevážej ani lidskýho života, natož psího:-(

3 0
možnosti

Výborně na to funguje krtek, čistič dřezů. R^

0 3
možnosti

mě zas vadí hovínka na chdníku a v parcích a taky čůraní na zdech našeho bytového domu. jsem v šoku. psy do města nepatří

5 4
možnosti
Foto

Je vidět, pane Hammere, že vás to téma rozrušilo. Normálně nepatřím k těm, kteří by diskutéra šikanovali za pravopis, ovšem ve vašem dvouřádkovém výlevu je tolik chyb, že byste se měl nad sebou zamyslet.

0 0
možnosti
Foto

Naši novináři si stěžují, že je u hotelů obtěžují toulaví pejskové... Čert aby se v tom Rusku vyznal, že?

1 0
možnosti
Foto

Jj, někoho obtěžují bezdomovci.

3 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik