Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PU

Sněmovna? Stát je nepodporuje. Podporuje pouze ty zmetky, co přispívají do stranických pokladen. A pak jde jakákoliv spravedlnost, jakýkoliv rozum a jakékoliv národohospodářství stranou. Těch prasáren, co sněmovna v jakémkoliv složení schválila je neskutečné množství. Stát prostě vede válku proti svým občanům.

1 0
možnosti
MI

A objevila se někde nějaká argumentace ze strany odpůrců?

1 0
možnosti
MM

Paní autorko, nemám připomínky k obsahu, jen spíš dotaz k Vašemu profilu. Považujete za normální, že jste místopředsedkyní strany VV a přitom poslankyní Úsvitu?

0 0
možnosti
JP

Když se škrábou nahoru, tak slibují hory doly, když tam ale jsou, tak zjistí, že jejich práce je natolik obsáhlá, že na obyčejné lidi vlastně nemají ani čas...[>-]

1 0
možnosti
Foto

Tak to je síla, že ten návrh neprošel.

A vědí vůbec ti poslanci, co to DPH je? A pokud ano; vědí vůbec, jak se počítá a jak se odvádí? Vědí, že např. DPH musíte ihned odvést i ze zádržného (pozastávky), kdy doba proplacení je třeba i 10 let?

Váš návrh by pomohl nejen drobným podnikatelům. On by totiž pomohl VŠEM podnikatelům, kteří jsou plátci DPH.

1 0
možnosti
PK

Vím to z praxe své i rodiny - zákazník by měl být jen ten, který chce koupit ale i zaplatit. Lidí co chtějí jen koupit jsou mraky. Není to jednoduché, ale podle mne tudy (Váš návrh) cesta nevede. Problém živnostníků je především ten, že lidi nemaj prachy. Takže i mne stříhá manželka a co mohu udělám si sám.

2 1
možnosti
ZB

Nepíšete vůbec k věci.

0 0
možnosti
RK

Pokud vím, VV byly ve vládě. Docela mě udivuje, že si to hnutí neprosadilo v dobách když Nečas udělal vše, co koaličním partnerům viděl na očích. Co by neudělal pro svou šéfovou kabinetu...  Přicházet s tím dneska z opozice je pěkná hovadina.

5 0
možnosti
Foto

Jaká hovadina? Přicházet se s tím musí stále a neustále. Až do té doby, kdy to projde.

A pokud si dobře pamatuji, tak to hnutí VV opravdu prosazovalo. Ne, že s tím přichází až teď.

1 0
možnosti

A20l96o80i88s 48Š62í43m34a

11. 2. 2014 17:37

Ona by podporovala, ale kde je najít, že;-D

1 5
možnosti
RV

Soudruhu Šímo, s odpuštěním, plácáte tu hlouposti.

4 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik