Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ó jaká květnatá samochvála! Jak vzácná to źena! (Ve svých vlastních očích :-)

0 0
možnosti

Zapomněl jsem se zeptat - za kterou stranu tedy kopete? Nejsou programy těch dvou stran, ve kterých máte funkce, trochu v rozporu?

0 0
možnosti
Foto

Milá paní, neznám vás, možná jste ta, která stojí v hloučku když pan T.O. za Úsvit pronáší prohlášení do TV. Jen mě tak napadá, jestli to máte jako stranický úkol, když jste už druhá během chvilky, která z Úsvitu a zřejmě i ze sněmovny píše blog na iDnes :-/

0 0
možnosti

Evidentně se v té poslanecké lavici nudí, tak nás oblažuje svým blogem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik