Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O61l83g16a 84P23a16v26l62í14k77o19v73á 6264218937582

Paní místopředsedkyně zemědělského výboru, děkuji za důležitou informaci a očekávám od vás, že se zasadíte všemi prostředky za zákaz této praktiky v Česku v rámci vašich kompetencí

0/0
28.11.2014 11:55

I92v15o 39B82o10u25š95e 5572537498

Daleko výrazněji podporujete terorismus, když si natankujete.

+3/−1
24.11.2014 22:04

M10i33r88o85s10l51a78v 81K31u79l44h74a39v48ý 5839322641

R^

+1/−1
24.11.2014 21:22

J52a13n 76B95r66u34n37c90k38o 2505822457870

Děkuji Vám.R^

+1/0
24.11.2014 20:43
Foto

R57a40d72e24k 26P38o25l91i18c32k46ý 6391713771574

1/ I košer porážka je za plného vědomí zvížete-není to jen muslimský halal

2/ po poddřezání krkavice dojde velice rychle ke ztrátě vědomí a předtím po provedení do řezu zvíře netrpí-dostane se do šoku

3/ nevím ale eslyšel jsem o tom, že by se mleté maso vyrábělo z krku a nárůst infekcí E.coli očividně nebyl v muslimské populaci-to byste neopoměla zmínit takže tvrdit, že to má souvislost s halal porážkou je nesmysl.

4/ hala porážka je mnohem nákladnější než klasická porážka / delší čas, přítomnost muslimů..../-zjevně tedy není konkurenceschopná klasickému Evropskému způsobu

5/ při klasické Evropské porážce trpí zvíře cca stejně-omráčení elektřinou taky není bůhví jak humánní a to jak je vedou v zástupech na porážku rovněž ne.

6/ Halal je mnohem humánnější než např klasický způsob porážení kuřat

takto by se dalo napsat mnoho-hala je zcela zástupný problém mnohem větší problém co se týče zvířat je samotný způsob velkochovu, převoz na jatka....

Stačilo napsat hledám jak naplivat na islám

+2/−9
24.11.2014 18:42
Foto

M39a10r43t26i92n 41A15m50b72r94o43s 9977619932

https://www.youtube.com/watch?v=hL03DI3bFdc   zde si každů může udělat názor jak moc je to bezbolestné. O humanitě nemůže být ani slov. Vyjímka by měla být co nejdřív zrušena.

+4/−1
24.11.2014 19:46
Foto

R71a10d95e45k 43P31o14l11i24c31k55ý 6161713441804

nemám účet gogle takže mě to na video nepustí, ale halal porážku jsem viděl

pro objektivitu byste měl najít i záběry zklasické porážky

vzhledem k tomu, že jsem zažil těžký úraz-těžké popálení-tak vás mohu ubezpečit, že po zlomku sekundy intenzivní bolesti jsem bolest vůbec necítil-dostavila se obranná rekce organismu-podobně je to i u těch zvířat

takže po zlomku sekundy bolesti / ten je i při omráčení proudem/ se zvíře dostane do fáze kdy necítí bolest-přestože to tak vypadá-následně se dostaví bezvědomí díky masivnímu krvácení a potom smrt.

mnohem více je pro zvíře stresující doba před porážkou a přeprava než samotná porážka

+2/−6
24.11.2014 20:26

M39i66r93o56s78l60a38v 17K66u52l55h52a89v10ý 5299812391

Áááá, věčný negativistický oponent pan Polický; souhlasil jste už někdy s někým? Vysvětlení může být , že jste muslim a nebo k nim máte blízko. Už Vám někdo podřízl krční tepny, že píšete tak "zasvěceně"?

+2/−2
24.11.2014 21:22
Foto

R62a96d46e31k 50P92o38l55i53c38k84ý 6211693851684

Naopak já dávám spousta plusů-ale pouze na rozumné příspěvky-takový jsem od vás ještě nečetl.

Mimochodem negativismus projevují ti co to  chtějí zakázat-já jsem  pozitivní-jsem pro povolení halal

+1/−4
24.11.2014 21:30

P69a68v42e38l 49N51e81u43b42a92u38e92r 5877787235109

Vy jste u žádné porážky nebyl Takže plácáte pouze intelektuální teoretickou slámu.

+1/−1
25.11.2014 9:06
Foto

R94a49d25e52k 74P96o58l87i72c65k10ý 6351323531944

To jste vyčetl z čeho?

naopak pár porážek / ne halal/ jsem prováděl a viděl jsem  i porážku ovce bez omráčení / ne halal-jen prostě kvůli tomu, ž selhala jateční pistole/

navíc díky tomu, že mám za sebou studium veteriny tak o tom něco malinko vím-na rozdíl od vás

0/−2
25.11.2014 9:14
Foto

V95á65c86l81a30v 67C90h42u86c80h63m13a 6375221108496

Kolik z těch, co tu dávají palečky nahoru a klikají autorce na karmu podle vás nějakou porážku zažilo? Troufám si tvrdit, že nikdo nebo jen nějaká vzácná výjimka.

+1/−1
25.11.2014 9:19
Foto

V76á39c37l88a71v 54C42h93u72c19h53m64a 6825511568206

Sice pana Polického jako diskutéra moc nemusím, ale tady mu dávám plně za pravdu. Viděl jsem dost porážek, které se podobají halal nebo košer a je to podle mně mnohem humánější než naše klasická jatka.

+1/−1
25.11.2014 9:15
Foto

R88a97d41e36k 10P95o92l42i14c16k37ý 6711203931314

Vidíte alespoň někdy se zcela vyjímečně shodneme;-)

0/0
25.11.2014 12:20
Foto

V75á71c25l32a94v 93C63h32u51c33h92m19a 6205231358586

To je přece normálka. Že se nad nějakým tématem zhádáme a nadáme si do blbců pro mně neznamená, že vás budu nenávidět a dávat vám pak všude mínusy. ;-)

+1/−1
25.11.2014 13:37
Foto

R45a33d52e23k 39P79o73l49i80c46k93ý 6831653261704

R^

0/0
25.11.2014 14:02
Foto

M82a77r87t76i91n 67A28m61b26r35o75s 9887139172

video na linku obsahuje srovnání klasické porážky a rituální porážky. Je smutné, že youtube neotevřete bez účtu na google, ale to Vás učit nebudu. Předpokládám, že link byl a je zajímavý pro ty ostatní, kteří mohou vizuálně srovnat všechny způsoby. Video je velmi drastické, ale měl by ho vidět každý, kdo ještě obhajuje týrání zvířat.

+2/−1
24.11.2014 22:37

D85a81l28i78b56o91r 47B66a80r90a94n97e75k 9513576983786

kdyz nevim, tak nepisu... bo bych psal nesmysly a nejaky baranek to po me musi opravovat¨

1/ spravne, lec odsouzenihodne

2/ obranny sok, ktery popisujete nize, se u zvirat objevuje vyjimecne. vite, co se rika v te modlitbe? to byste koukal. a taky byste koukal, jaka jsou pravidla pro to, jak a cim ma byt rez veden. je tam dokonce i pravidlo na minimalni cas, nez zvire padne

3/ ecoli nezustane jen na krku, ta se dostane vsude.

4/ naklady se ruzni. je ale zajimave, ze reklamy z prehravani videi rozdily v klidu pokryji. existuji dokonce placene streamy, ktere vysilaji prave tyto veci.

5/ umirani jsem vam vysvetlil v bodu 2. co se prevozu tyka... byt bykem, radeji volim trihodinovou cestu v kamionu s dalsimi triceti nez pul hodiny s jednim muslimem. 

6/ coze? ste spadnul z visne?

-------------------

temi body ste to cele po.. protoze jinak posledni veta ve vasem prispevku je vporadku

+1/−1
25.11.2014 9:26
Foto

R65a35d62e19k 41P31o45l42i90c27k71ý 6361873621904

Vy o tom nevíte vůbec nic-

2/ochraný šo se dostavuje u všech zvířat.

3/Ecoli se dostane všude-ale jedině krví což po přerušení krkavice jaksi nejde

4/ ano antimuslimismus je taky byznys

5/ melete nesmysly-viděl jste někdy na živo takový transport?

6/ nikoli-zkuste si prohlédnout drůbeží jatka

0/−2
25.11.2014 9:38

S70a41r93a 64S74o15u19c34k32o25v96a 7955818922912

Co to melete za blbosti? Neni vedecky prokazano, ze by se u vsech zvirad dostavoval nejaky sok. Navic termin sok ke vyhrazen pro naprosto jiny patologicko-fyziologicky stav nez na jaky odkazujete. Jen tedy pletete hrusky ani ne s jabkama, jako spis s okurkama. Pri zastaveni privodu krve do mozku to trva 5-10 vterin nez zvire ztrati vedomi, behem teto doby vnima a trpi a je v obrovskem stresu, proto se vyplavi adrenalin, noradrenalin a dalsi pusobky, ktere, jak se vyucuje na univerzite na hodinach vyzivy, znekvalitni maso. Sve neznalosti se snazite zakryt demagogii.

+2/−1
25.11.2014 10:32
Foto

R75a13d26e55k 19P63o49l97i53c59k82ý 6451653731754

vy jste očividně těmi univerzitami nedotčená

Ano je to vědecky prokázáno-nevím jestli to víte ale např lev často rdousí zvíře několik minut, psi hyenovití vykusují za živa kořisti kusy masa z břicha-zvíře při tom bolest nevnímá!

1/ Hypervolemický šok je výsledkem ztráty objemu krve cirkulující v těle. Tento druh šoku nejčastěji následuje po nějakém traumatickém zranění.

http://www.toplekar.cz/archiv-clanku/sok-jako-medicinsky-definovany-stav.html

2/ adrenalin a další se vyplavuje i u klasické porážky navíc adrenalin je v krvi, která při halal vyteče daleko efektivněji než při klasické porážce a tudíž odplaví i ten adrenalin, který mimo jiné potlačuje bolest-naopak spousta lidí považuje za nejdůležitější dokonalé vykrvení-tomu napomáhá podříznutí bez omráčení a to je důvod halal a košer porážky

3/ Ano chvíli trvá než ztratí vědomí a je to možná víc než 5-10 vteřin-ale v té době jsou aktivované obranné mechanismy stimulující útěk-to není vědomá reakce-zvíře nijak zvlášť pokud vůbec netrpí

4/ Stres pro zvíře způsobuje už přeprava na jatky a samotný pobyt na jatkách

Než tu napíšete bludy zkuste alespoń zaserfovat na internetu když už nemáte znalosti

A mimochodem studoval jsem VŠV sice jsem z osobních důvodů po 5 ročníku skončil a je to už nějaký ten pátek ale na rozdíl od vás o tom něco vím

0/−1
25.11.2014 12:18

S40a91r38a 14S37o43u56c92k34o73v56a 7115398922442

Hypovolemicky sok se nedostavuje jakmile do zvirete riznete, ale nejdriv musi ztratit tolik krve, aby mechanismy udrzujici primereny tlak krve pro prokrveni zivotne dulezitych organu selhaly. To nejakou dobu trva. Podstatnejsi, coz by vam jako nedostudovanemu ptackovi nejakeho oboru na VSV melo dojit, je preruseni krcnich tepen, coz je samotny duvod pro ztratu vedomi a potazmo pak i nepokracovani utrpeni po ztrate vedomi. Ovsem i tady k tomu nedojde hned, ale prave po 5 az 10 s. Ad 3 muzete se klidne zeptat lidi, co prodelali potencialne smrtelne zraneni a kteri by neprezili,kdyby je lekari nestahli smrtce ze sparu, jestli pri tomto zraneni pocitovali nejakou bolest. Zachranari sami rikaji, ze narikani zranenych neni zrovna rajskou hudbou a kolikrat je jednim z prvnich zasahu napichnout kapacku a pri rozsahlych zranenich uspat. To by nebylo zrovna eticke nechat ho trpet pro zraneni, i kdyz je v soku (ktery podle vas zpusobuje, ze dotycny netrpi). Neni eticky obhajitelne, aby nejake osobni presvedceni zalozene na nabozenskych dogmatech melo mit prednost pred zabranenim utrpeni zvirete, kdyz tomuto utrpeni zabranit lze. Klidne i omezit cestu na jatka. Okamzite privedeni k bezvedomi a hned pote zabiti strelou do mozku zpusobujici okamzitou nebo temer okamzitou smrt je daleko humannejsi. Kdyz uz jste to tak studoval a nedostudoval, tak byste mel vedet, na cem se shodli vasi DOSTUDOVANI kolegove, clenove Federation of Veterinarians of Europa...

www.fve.org/news/position_papers/animal_welfare/fve_02_104_slaughter_prior_stunning.pdf

0/0
28.11.2014 19:08
Foto

R35a63d49e97k 50P67o20l42i53c37k30ý 6431493141914

Píšete několik hloupostí

za 5 -10 s po přerušení krkavice do bezvědomí nedojdete-naopak hypovolemický šok se dostaví takřkamihned-řádově ve vteřinách a prakticky ihned se začne vyplavovat např adrenalin, který potlačí vnímání bolesti

K těm záchranářům-sám jsem utrpěl několik zranění a po prvotním nárazu bolesti / ten příjde i při omračování bolest necítíte po dobu desítek vteřin až několika minut / konkrétně jsem si 2x prohlížel kosti v vlastním koleně a jednou utrpěl těžké popáleniny/-mezitím už je po přerušení krkavic zvíře v bezvědomí.Bez převozu na jatka a tím bez stresu zabíjet nelze-pokud usmrtíte zvíře mimo jatka nezajistíte jeho zdravotní nezávadnost

A k těm veterinářům-spousta z nich má i opačný názor, nebo naopak zastává názor, že žádné zvíře se nemá zabíjet....to není odborný ale etický problém

Každopádně zvířata mnohem více trápí jejich nesprávný chov, přeprava na jatka než těch pár vteřin mezi podříznutím a bezvědomím.

Doporučuji vám prvně navštívit pár velkochovů, pár laboratorních chovů a například taky drůbeží jatka-na těch místech často najdete opravdové týrání

mimo jiné

Dlouho se laboratorní myši usmrcovaly bleskovým narušením míchy v místě, kde obratle páteře dosedají k lebce. U potkanů se používalo setnutí hlavy speciální malou „gilotinou“. Měření aktivity mozku při těchto způsobech usmrcení prokázala, že si zvíře blížící se skon nestačí vůbec uvědomit. Laickým pozorovatelům však mohou takové způsoby usmrcování připadat drastické.

Zdroj: http://www.lidovky.cz/miliony-laboratornich-zvirat-trpi-jak-humanne-zabijet-zvirata-pvz-/veda.aspx?c=A141118_145346_ln_veda_ape

doporučuji přečíst i celý článek

0/0
28.11.2014 19:45
Foto

V69á52c59l55a84v 14C67h77u65c58h28m20a 6905811628616

A co říkáte na hony myslivců? Halal porážky jsou ve srovnání s touto kratochvílí téměř neškodné.

0/−1
25.11.2014 13:43
Foto

V19á14c19l34a28v 95C66h33u17c29h59m83a 6755161108176

Podříznutím se zvířata zabíjela dlouho před evropskou islámskou hrozbou. Možná ty nákazy korelují naopak s tím, jak stát už není schopen plnit ani ty základní hygienické předpisy, které sám vydává. Jednoduše je toho tolik, že provozovatelé klasických jatek už rezignují. Že vedle roste spotřeba halal výrobků, nemusí mít s nárůstem nákazy žádnou souvislost. Spíš to vypadá, že ta náhodná shoda přišla mnohým vhod.

+1/−1
24.11.2014 15:39

K88l41á13r13a 50T83r18n40k66o85v82á 3494319574289

R^

0/0
24.11.2014 15:32

J60a89r74o20s38l40a78v 72T73a85c36h47o64v53s82k11y 2582580214300

Ja bych se vic bal toho, ze muslimove se v porazkach neomezi jen na zvirata.

+10/0
24.11.2014 14:56

I59g77o58r 21I35n95d78r66u42c22h

Je to zcela v rámci stávající legislativní schizofrenie, kdy se pořádně neví, co má kdy přednost - zda tzv. svoboda vyznání nebo místní zákony, zvyklosti atd. A netýká se to zdaleka jen islámu.

Já s oblibou poukazuji na zjevný rozpor, kdy na jedné straně chce EU mluvit soukromým společnostem do toho, kolik žen mají ve vedoucích funkcích, ale na straně druhé naprosto klidně toleruje katolické církvi ostentativní diskriminaci žen.

Ostatně židovská a islámská obřízka konaná na malých chlapcích je také hodně kontroverzní záležitost.

+3/−2
24.11.2014 14:53

J26a11r59a 11R98a92n11k 1951706759191

Nebudete tomu verit, ale i ve svycarskych a kanadskych nemocnici se dlouha leta delala obrizka mimin muzskeho rodu, nesni 60 nici jsou temer vsichni obrezani a nerozumim, co myslel pan Indruch tou "OSTENTATIVNI DISKRIMINACI ZEN KATOLICKOU CIRKVI"....pekna hloupost, a to jsem agnostik a krtena "cs. bratr".

+1/0
24.11.2014 18:28

M67a39r27t24i45n 52W85u82n83s33c90h 8195368681812

taky ve vietnamských žrádelnách  nevíte co jíte ..kočky ,psy,krysy,hady..!!

oni jsou na to doma zvyklí ..?

+1/0
24.11.2014 14:52

J41a63r83m42i61l21a 40V60a68v34r87o63c53h88o98v62á 8868455216900

Máte naprostou pravdu. Za pár let budem chodit v burkách a bude platit šaría, pokud budou naši zákonodárci takhle vstřícní. Halal porážkou a muslimskými oděvnímu prvky to začíná ... Kdy už se náš stát přestane podbízet?!

+10/−2
24.11.2014 14:48

J47a41r95m88i53l91a 83V57a88v35r91o32c42h26o61v47á 8218375246960

Předtím jsem to napsala ostřeji, ale to mi odmítli publikovat. ;-(

+4/0
24.11.2014 14:50

V37l78a57d89i57m87í42r92a 84A69n13t73o25š76o44v98á 9664945889691

Souhlasím s VámiR^ Nejhorší je, že mnoho lidí ani netuší , že jí maso Halal když si dá třeba |Kebab8-o Pokud je Váš postoj, k této problematice takový, bylo by prima, kdyby jste se spojila s vedením občanského hnutí ,, Islám v české republice nechceme,, třeba s P. Konvičkou a snad by se s pozice Vaší funkce dalo zamezit nejen udělování nových vyjímek ale odebrat i ty stávající

+6/−1
24.11.2014 14:44



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.