Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesně, jak tady píšou kolegové - halal je košer - že se chovají ke zvířatům špatně. Doučoval jsem jednoho kluka, který byl vegan.

Víte, oni to vegani mají spojené i s ochranou zvířat. Dal mně pár odkazů na videa, kde na normální /ne halal, ne košer/ porážce trápili zvířata. - třeba před usmrcením se kravce pokoušel vypíchnout oko. (video bylo ze zahraničních jatek)

Já myslím - a je to fér, že by člověk, pokud jí maso - by měl vědět, jak jsou zvířata určená ke konzumaci porážená - víte, občas si dát taky vegetariánský den není na škodu.. (sám jsme ale masožravec)

0 0
možnosti
Foto

halal je košer - že se chovají ke zvířatům špatně.

Halal je skoro jako košer - až se ve videu chovali špatně ke zvířatům viz můj komentář - může to být nešvar na jakýchkoliv jatkách.

0 1
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik