Prosím už nepsat: Jména halal jatek nezveřejním, krve bylo dost!

Po posledním blogu o halalu, jsem dostala od vás čtenářů, několik emailů a vzkazů na facebook, abych zveřejnila jména českých jatek, která za úplatu provádějí muslimskou rituální halal porážku, kdy zvíře trpí. Omlouvám se všem, ale jména zveřejňovat nebudu, aby nepropuklo nějaké násilí, ale vězte, že udělám vše proto, aby výjimka ministerstva zemědělství pro halal přestala platit. 

Lámu si hlavu nad tím, proč kupříkladu ve Švýcarsku nebo Švédsku, kde žije několikrát více muslimských obyvatel než v České republice, je halal, resp. porážka bez předchozího omráčení zakázána. Proč my ustupujeme tím, že ohýbáme vlastní zákony v rámci náboženské tolerance. Co to je za toleranci, když je zvířeti uříznuta hlava, nechá se pomalinku vykrvácet s hlavou otočenou na Kábu, jak káže korán. 
O halalu jsem hovořila také minulý týden na demonstraci před Pražským hradem. Takovéto výjimky ze zákona nemají v naší společnosti místo. Jsem ráda, že média halal zaregistrovala. Nejdřív se podivila, že nám EU zakazuje zabíječky a halal povoluje, ale objevilo se teď několik videí, kupříkladu jedno z Velké Británie, které jsem shlédla na portálu prima zoom. Opravdu toto chceme ve 21. století ve středu Evropy trpět? 

Slabší povahy prosím neklikat. 
http://zoom.iprima.cz/clanky/skandalni-zachazeni-se-zviraty-na-halal-jatkach-odhalili-aktiviste-videoJak jsem již zmínila v úvodu, nechala jsem si před časem zpracovat interpelaci, abych zjistila, jak rozsáhlý je tento jev na našem území. Celkem 9 podniků provádí muslimský rituál. Není to nic jiného, než sprosté týrání zvířat, kterému se musí učinit přítrž. Budu se všemi silami zasazovat o zrušení této ministerské výjimky na poslanecké úrovni. 

Autor: Olga Havlová | středa 4.2.2015 16:33 | karma článku: 32,15 | přečteno: 1754x
  • Další články autora

Olga Havlová

Světový rekord šikany v Jihlavě

18.2.2015 v 12:24 | Karma: 23,52
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik