Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J19a31n 43R88á10ž

11. 3. 2015 14:17

Že se o tom mlčí je důsledkem toho, ze média mají zadáno jako hlavni téma dehonestaci prezidenta a zakázáno cokoliv psát o úloze pana JUDr. Rádka Pokorného, jehož vliv na největší průšvihy spojených se Sobotkou ( privatizace OKD, Sokolovská uhelná,D47 atd.) byl a stále je značný. Pokorný byl vždy pro Sobotku tím, co pro Topolánka Dalík. Mafiáni těm, kdo vybírají výpalné a zametají stopy, říkají consiglieri familie a tito mají často větší vliv, než sám "kmotr" mafie. A přece se o nich nepíše.

P.S. Radek John by mohl vyprávět, jaké sazby mají investigativci za to, ze o něčem, či o někom nebudou psát. A pan Pokorný já natolik bohatý, že mu platba za novinářské "nepsaní" nečiní žádné potíže. Takže,čemu se divit?

0 0
možnosti
Foto

K28a63r23e49l 77M79á46d53l61e

11. 3. 2015 14:15

Ta D47 bude asi trošičku prokletá. Vzpomínám si, jak ji měli stavět ti Izraelci (jméno firmy si vzpomenu, až ten příspěvek odkliknu, to se mi stává běžně). Jezdil jsem tehdy jako kurýr, ta firma sídlila na Janáčkově nábřeží 17 a zajímavé bylo, že v kancelářích neměli jedinou kresbu nebo vizualizaci nějaké stavby na té dálnici (třeba mostu). Byl to dobrý zákazník, posílal spoustu expresních obálek na Vládu i na Ministerstvo dopravy. Celkový pocit jsem měl takový, že bych klidně vrazil pár peněz do sázky, že ta firma nepostaví ani metr dálnice, ale vyždíme ze státu nějaké penále.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik