Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vládě ;-D k dopracování ;-D  

Ježišmarjá, to myslíte vážně? 

Fakt si myslíte, že na ředitelství Agrofertu zapracují proti zájmům firmy? 8-o

1 0
možnosti

A já si Olinko dodnes myslel, že jste členkou Poslanecké sněmovny.  Pokud ne, tak se omlouvám, pokud ano, tak makejte. Ale co, prostě jste, ale ze svého profilu jste to úspěšně vymazala. Takže neděláte nic a berete za to prachy. Já peníze poslancům nezávidím, ale těm, kteří nic nedělají přeji jediné - návrat do reality.

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1458x
Již třetí volební období působím jako komunální politička v Jindřichově. V životě jsem zažila něco, co mě změnilo a začala jsem se veřejně angažovat tak, abych byla prospěšná nejen sobě a své rodině, ale také veřejnosti. Jsem poslankyní za Moravskoslezský kraj.

Seznam rubrik